آخرین اخبار
کد مطلب: 102822
دولتمردان در سال وحدت و همدلي به خود بيايند و در قضيه منا، جدي ورود پيدا کنند
تاریخ انتشار : 1394/07/06 08:41:24
نمایش : 3924
امام صادق (ع): هر کس که در راه زيارت خدا در مکه در حال رفتن يا برگشتن از دنيا برود از ناله بزرگ روز قيامت در امان خواهد بود و اگر در حال احرام از دنيا رفته باشد لبيک گويان در روز محشر محشور مي گردد .
ياداشت از خبرنگار سلام لردگان؛
هرساله موسم حج، تعداد کثيري از مسلمانان اعم از شيعه و سني در سرزمين وحي حاظر مي شوند و از قبيل اين حضور سرمايه هنگفتي نصيب دولت آل سعود مي شود، آنچه که کارشناسان برآورد کرده اند در آمد حاصل از حج خيلي بيشتر از فروش نفت اين کشور است . ولي متاسفانه هرچند سال يک بار به علت بي کفايتي و بي تدبيري دولت عربستان شاهد پرپر شدن حجاج هستيم که در اين ميان ايرانيان هم حضور داشتند.
آنچه که حادثه منا را خيلي تلخ و غم بارتر مي کند صحبت هاي شاهدان عيني حادثه است که چگونه مأموران امنيتي عربستان با ديدن جان دادن حجاج و طلب کمک از آنها با لبخند و سهل انگاري شاهد صحنه بوده اند.
از اين بدتر عدم ورود جدي دولت تدبير و اميد و سکوت آنها در قضيه مي باشد در حاليکه رئيس جمهور ما در سازمان ملل در مورد دو فاجعه انساني و زيست محيطي سخنراني کرده اند همزمان شاهد بدترين فاجعه انساني بود، که به نظر مي رسد بهتر و شايسته تر بود سفر خود را رها مي کرد و خيلي محکم و جدي در قضيه منا ورود پيدا مي کرد. ولي متاسفانه به ديدارهاي خود پرداخت و با روساي کشور هاي متخاصم از جمله فرانسه پرداخت .
 در جاي ديگر عنوان کرد که شرکت هاي آمريکايي در زمينه هاي مختلف مي توانند در ايران فعاليت کنند و با بي تدبيري محض، جمله پسا تحريم را براي چندمين بار ديگر تکرار کرد.
 جناب آقاي ريئس جمهور به قول خودتان بعد از توافق و پساتحريم اگر کسي بخواهد که در ايران سرمايه گذاري کند و به ايران بيايد که با چشماني باز و رصد اطلاعاتي به روز مي آيد . مگر ايران ناشناخته است که شما بخواهيد معرفي کنيد.
اميد است دولت و دولتمردان در سال وحدت و همدلي به خود بيايند و در قضيه منا جدي ورود پيدا کنند و به پيروي از امام خامنه اي (مدظله العالي) دولت عربستان را محکوم نمايند و حداقل از طرف وزارت خارجه جواب توهين آل سعود کثيف را بدهند که عنوان کردند حجاج تربيت لازم را نداشتند و به علت بي تربيتي باعث وجود اين فاجعه شده اند شايد ورود دولت و دولتمردان بصورت جدي که از آلام خانواده هاي قربانيان بکاهد .
انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس